ja...die paidmailer is leuk.Ik heb hem toen opgezegd omdat ik in mijn (kleine)postvak bij web.de té veel mails kreeg van hun.Maar nu heb ik gelukkig g-mail, dus daar gaan 100.000 mails in.Maar ik was heeeel tevreden over donkeymails.
Adpaynet heeft betaald.Gisteren aangevraagt, vandag €1,46 op mijn rekening. Dat is echt een goede.En het bedrag binnen een week bij elkaar verdient.Goed he?
Mar,
ik heb het net geprobeerd, hij doet het nog stets niet met de Internetexplorer.Alleen met Mozilla-Firefox.Wel apart, hoor.
Die Mails kan jij wél gewoon klikken met I-E-eplorer, maar niet inloggen daar.Dus als je wilt?
Nou breekt mijn klomp. Wat denk je. Die email van gisteren was van Bridget Kemp van Ohomails, Ik heb een dollar uitbetaling ontvangen. Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Onvoorstelbaar he.
Nu heb ik opnieuw een uitbetaling aangevraagd, want ik had 3 dollar staan en had er 2 over. Ben heel benieuwd of ik die ook ooit nog krijg. Vind het wel spannend nu.
Dat zelfde had ik toch ook bij lilbit,ik had er 4 staan, geloof ik en kreeg maar 2.En toen schreef zij mij dat ik naar haar nieuwe paidmailer moest enzovoort.Ik heb dat geld maar afgeschreven, want ZO moet het niet.Heb jij in dat forum gelezen net over boatingmails?