Dit en dat
Hier kan jij lekker ouwehoeren over diverse dingen.Ga je gang!
Nou, het word echt weer tijd dat ik formateer.dat is altijd lastig, vooral heb ik het net 2 maanden geleden gedaan, maar ja.Het moet wel hij doet nu wel heel erg rar.Ik scan morgen ook nog via het net met somige virusscanner.
Ik hoop dat het allemal weer in orde komt.
Hey Mar, nu kan die bij Benboitus de server niet meer vinden.Bij jou wel?
Misschien is het toch handig dat je het wachtwoord veranderd (degene die je mij hebt opgegeven). Ik vond het fijn om te proberen te helpen, maar niet zo;n prettig idee dat ik het wachtwoord ken.
Nee bij mij opent ie niet meer. Zijn we nu toch weer opgelicht of is het overmacht>
Ach Mar, ik heb geen geheimen daar, hoor.Er komen toch alleen maar mailtjes van paidmailers of van de een of andere leden van startpagina.Ken jij fiona nog von hier, van het forum?Daar wist ik ook alle wachtwoorden van, want ik hielp haar vaak.Man, die ben ik al lang vergeten, en het zal niet in mijn hoofd komen om er wat mee te doen.Nee hoor, wat wil je er ook mee doen, hooguit pesten, maar dat doe je niet.
Oké dan is het goed. Ik ben ook niets van plan hoor, maar ik hou er niet zo van. Fiona heb ik hier trouwens nooit meer gezien en Els ook niet.
Met Fiona had ik laatst nog gechat in msn.Met haar man gaat het niet zo goed, vandaar dat ze nooit meer op het net was.Jammer van haar site.Els weet ik niet, ik had een vraag gestelt hier in het forum, maar zij is niet meer geweest.Maar ik heb haar email, dus ik zal haar dezerdagen even schrijfen.Ik heb nu de 2. virusscanner lopen.De eerste heeft 5 virusse ontdeckt.Het is toch wat, he?
Noz, ik ben blij dat ie bij jou ook niet opent.Maar wij zien het wel, toch?
Je hoe kom je daaraan die virussen? Is Fiona d'r man ziek? Ik had Els ook geemaild over Benboitus. Ik kon net weer inloggen trouwens. Maar verder is het onveranderd
Micky ik ga zo naar boven. Alvast welterusten en we spreken elkaar morgen weer.
Nou, net, houd je vast......322 virusse tot nu toe.Nou zijn niet alle gevaarlijk, maar daar zou gehaid een worm bijzitten.Fionas man is ziek, ja.Hij is depressiv geworden.
Waar scan je mee, dat je dat weet zoveel virussen. Wat erg van haar man. Spreek je haar nu nog wel eens.?
Ja, sporadisch.Elke week wel eens.Ik scan met heel veel gratis virusscanners, en ook met welke, die ik gekocht heb.Maar die eene is helaas die andere niet.Norton bijvoorbeld, heb ik gekocht voor meer dan 100 euro, en dat kreng vind nooit wat.andere heb ik gecrackt, en weer andere zijn gratis.Ik heb ze allemaal installeerd hier.Maar soms denk ik er niet an, omdat ik ze niet op mijn desktop heb.
Micky goedemorgen (nou ja goed) dit is het antwoord dat ik kreeg van Benboitus
Beste Marja,
Ik kan het wel uitleggen. Wij zagen dat het een PTC (pay-to-click) programma betrof. Dat is niet de manier waarom ons partnerprogramma werkt.
Daarom hebben wij je account omgezet naar PPS (pay-per-sale). Wij laten alleen partners toe die een bezoeker leveren die echt klikt op 1 van onze banners. Zie ook de voorwaarden.
Groeten,
B. van der meer
----- Original Message -----
From: de binkies
To: Boitus@benboitus.nl
Sent: Monday, August 21, 2006 8:56 PM
Subject: verdiensten
Ik ga het verwijderen, ook bij alle promotiesites,.